Skip to content

חנויות פרחים באילת

אתם מוצאים את עצמכם מחפשים לעיתים מתנה משמחת למישהו שאתם אוהבים? הפתרון הטוב ביותר לשמח את יקירכם הוא להזמין זרי פרחי פרחים באילת, כי מי לא ישמח לקבל מכם תשומת לב משמחת שכזו?

אז אם אתם לא זוכרים מתי הייתה הפעם האחרונה שבה ביצעתם הזמנת זר פרחים באילת, אתם בוודאי לא לגמרי יודעים איך בוחרים את הזר המושלם.

קבלו את ההמלצות שלנו לחנויות פרחים באילת:

זר פור יו אילת  – סניף אילת

לא משנה לאיזו מטרה אתם צריכים זר פרחים הוא תמיד עושה את העבודה. סניף זר פור יו אילת בשבילכם עם הזרים הכי מרשימים בעיר!

החנות באילת מציעה ללקוחות: מבחר רחב של זרי פרחים , סידורי פרחים, זרים לראש ועוד. הכל בעבודת יד ועם הרבה השקעה ואהבה.

גם אם אתם רוצים עציצים בינהם: סחלב או סוקולנט? אספנים או מתחילים? באילת כולם כבר מכורים… תוכלו להתחדש במגוון הצמחים היפיפיים שלנו! לבית, למשרד או מתנה שעושה טוב על הלב.

משתלת התמרים באילת

משתלת התמרים אילת נותנת שירותי ייעוץ, תכנון והקמה של גינות ופרחים באילת המבוססים על ניסיון מוכח של שנים בשתילה בתנאי מדבר.

במשתלת התמרים אילת צוות גינון מקצועי לשירותכם בעל ניסיון רב בתכנון וביצוע גינות נוי ופרי.

כמו כן, במשתלה יתנו לכם ייעוץ והכוונה בשתילה אקולוגית, וסיוע בהקמת והתקנת מערכות השקיה לחיסכון במים. במשתלת התמרים תוכלו לרכוש עצי פרי ונוי, שיחים, מטפסים, פורחים, תבלינים, כדי אבן ואדניות, מזרקות מים ודשא סינטטי עמיד לתנאי האקלים הבעייתי של העיר הדרומית. במקום תוכלו גם למצוא ולשלוח זרי פרחים מעוצבים ומרשימים לאנשים האהובים עליכם. שירות זה ניתן לקבל גם טלפונית.

פרח באהבה

“פרח באהבה הינה חנות פרחים מקצועית הממוקמת באילת ונותנת שירות לקהל לקוחותיה משנת 2005 . בחנות ניתן למצוא גם זרים לראש ,זרים בהרכבה אישית ,סידורי פרחים, זרי כלה וסידור רכב לחתונה ,עציצים , מארזי שוקולד, זרי שוקולד, יינות משובחים, דובים ,מתנות, בלונים, וכל מה שאנשים אוהבים לקבל .כמו כן פרח באהבה עושה משלוחים באילת והערבה”

Back To Top