Skip to content

חנויות למשקאות חריפים באילת

אין חופשה ללא כוס יין או קאווה כמו שאין חופשה ללא כוס בירה בבריכה.
לכן בעיר אילת תוכלו ליהנות גם ממגון חנויות אלכוהול עם משקאות חריפים וכמובן עם מחירים ללא מע”מ שזהו השילוב הנכון לחופשה המושלמת.

יאן משקאות | חנות המשקאות הגדולה באילת

יאן משקאות אילת בע”מ – הינה חנות האלכוהול והיין הגדולה והזולה באילת, בנוסף החברה משווקת ומפיצה משקאות חריפים למגזר העסקי והפרטי בעיר אילת. אנו מתמחים במכירת אלכוהול ואביזרים לאירועים, ייעוץ והכוונה על כמויות וסוגי האלכוהול הדרושים לאירוע מושלם, מבצעים והנחות מיוחדות למתחתנים ועוד.

כמו כן החברה מפעילה שירות משלוחי אלכוהול באילת של חבילות משתלמות במיוחד הכוללות משקאות אנרגיה מכל הסוגים ו/או כל משקה ערבוב אחר, קרח, כוסות, קשים ועוד שלל פינוקים על חשבון הבית.

אנו שמים דגש על אמינות ומהירות המשלוח כך שכל הזמנה אשר נקלטת במערכת מועברת ישירות לחברת בת שלנו המספקת משלוחים באילת.

בר משקאות אילת – חנות אלכוהול באילת | חנות משקאות באילת

העסק הוותיק והאמין בתחום המשקאות האלכוהול יינות, בירות ומשקאות קלים. השנה התחדשנו פיצוחים, תבלינים, פירות יבשים ודליקטסים. האחים אטיאס ידועים בשירות האיכותי האמין לכלל הלקוחות.

לחנות יש מחלקת יינות לרשות הלקוחות מבחר עצום של יינות היקבים המובילים במדינת ישראל, יקבי בוטיק מיוחדים אביזרי יין ,משאבות, פוררים פקקים, דיקנטרים ועוד…

אלכוהול תחום האלכוהול במדינתנו ובפרט בעיר אילת התקדם והתמקצע בצורה מדהימה המודעות של הציבור על כל מגוון הגילאים מבין אלכוהול ומשתדרג במגוון עצום שנוסף לשוק המקומי. אין כבר צורך לנסוע לחול כאשר המגוון והמחירים טובים מתמיד אצלנו בבר משקאות אילת.

בירות – תחום הבירות בארץ הולך וגדל מגוון עצום של בירות ובירות בוטיק, בירות מחוזקות ובטעמים מעניינים. גם כאן חשים באנינות הטעם של הישראלים נגמרו ימי בירות המכבי והנשר הלבן.

משקאות קלים משווקים מגוון רחב לשוק הפרטי והעסקי באריזות אישיות ובגדלים שונים.

יין בעיר אילת Wine in city Eilat

יין בעיר אילת הוא סניף דרומי עם מחירים ללא מע”מ של רשת חנויות אלכוהול במרכז הארץ יין בעיר. בחנות האילתית תמצאו מבחר משקאות אלכוהוליים מכל הסוגים עם כמובן דגש על מגוון ענק של בקבוקי יין משובחים, וכן מוצרי טבק כמו טבק לגלגול, ניירות וסיגריות.
חנות יין בעיר אילת מתחייבת למוצרים איכותיים בלבד במחירים הנמוכים ביותר בעיר אילת והיא מציעה שירות משלוחים זמין ומהיר לכל רחבי אילת. בחנות מוצעים מבצעים משתלמים על בסיס קבוע, שווה להתעדכן לפני כל רכישה.

Back To Top